دانلود بازی Spintires


دانلود بازی Spintires

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازیSpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

 

ادامه مطلب ...

فیلم Dumb & Dumber 1994 دوبله فارسی

دانلود

دانلود فیلم Dumb & Dumber 1994 دوبله فارسی

نام فارسی فیلم: احمق و احمق تر

ژانر: کمدی | خانوادگی

imdb_logo

امتیاز: 7.3/10

کیفیت :720p ، 1080p | فوق العاده

حجم :1.7گیگابایت  851 مگابایت

اسکرین شات : ندارد

دو زبانه ( دو صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان: دوست خوش خوش قلب، اما به شدت احمق، به نام‌های «هری» (جف دنیلز) و «لوید» (جیم کری) تصمیم دارند یک کیف پر پول را به صاحبش، که دختری زیبا است، بازگردانند. آن دو در این راه کل کشور را زیر پا می گذارند و گرفتار دردسرهای مختلفی می شوند، ولی آیا موفق می شوند کیف را به صاحبش برسانند؟

 

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم Fast and Furious 6 2013 دوبله فارسی


دانلود فیلم Fast and Furious 6 2013 دوبله فارسی

نام فارسی فیلم: سریع و خشن  6

ژانر: اکشن | جنایی | هیجان انگیز

imdb_logo

امتیاز: 7.2/10

کیفیت :720p ، 1080p | فوق العاده

حجم :2.13 گیگابایت 1.11 گیگابایت

اسکرین شات : ندارد

دو زبانه ( دو صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : در این قسمت دومینیک تورتو (دیزل) ، برایان اکانر (واکر) و بقیه اعضای خانواده شان به ادامه آخرین ماموریتشان در ایتالیا می پردازند ، جایی که لوک هابز (جانسون) در تعقیب آنها بود .

 

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم Pacific Rim 2013 دوبله فارسی


دانلود فیلم Pacific Rim 2013 دوبله فارسی

همراه با نسخه 3D دوبله فارسی

نام فارسی فیلم: حاشیه ی اقیانوس آرام

ژانر:اکشن | ماجراجویی | علمی تخیلی

imdb_logo

امتیاز: 7.1/10

کیفیت :720p ، 1080p.1080p 3D  | فوق العاده

حجم :2.6 گیگابایت ،2.6گیگابایت ،1.1 گیگابایت

اسکرین شات : ندارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه ( دو صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان:  داستان فیلم با برآمدن هیولاهایی غول پیکر به نام کایجو از دریاها آغاز می شود .

 

ادامه مطلب ...

دانلود Mozilla Firefox 34.1 Final 2014


Mozilla Firefox،  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را رونمایی کرده است. اینبار نوبت ورژن 34 آن است که نسبت به ورژن قبلی بازهم ویرایش و تغییرات  دیگری نیز پیدا کرده در نسخه های قبلی شاهد ایجاد تغییرات و فیکس نمودن باگ های امنیتی بودیم مواردی از جمله : ارتقاء امنیت مرورگر - افزودن بسته های پشتیبانی برخی از نرم افزارها - بهبود عملکرد نمایش کدهای CSS - فناوری سندباکس و هدایت صفحات پاپ آپ به داخل جعبه شنی ، ایجاد امنیت فزاینده - پشتیبانی از پروتکل  SPDY 3.1 ، بیش از یک سرویس در هر لحظه ، اضافه شدن فرمت با کیفیت WebM برای ویدئوهای آنلاین در نسخه 33 Final  و نسخه جدید 34 طبق شعارهای شرکت موزیلا : Stay Safe (امن بمانید) ، Stay In Control (کنترل با شما) ، Fasten your seat belts (کمربندهای خود را برای سرعت هرچه بیشتر ببندید !)

 
تغییرات ورژن Mozilla Firefox 34.1 Final 2014 :
- حفاظت اطلاعات و داده های شخصی در سایت فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی
- Stay In Control
- کمربندهای خود را برای مرورهر چه سریعتر سایت ها ببندید !

اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.

نسخه جدید از Mozilla Firefox از وب سایت قدرتمند کافی نت آی آر آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسی در ادامه برای دانلود کاربران عزیز فارسی زبان قرار گرفت. 
 
ادامه مطلب ...